تبلیغات کلیکی گوگل یکی از بهترین و موثرترین روش های تبلیغات آنلاین است. اما استفاده از متن غیربهینه می تواند به عملکرد تبلیغات شما آسیب برساند و هزینه شما را هدر دهد.
وقتی کاربری کلمه کلیدی مرتبط با موضوع وب سایت شما (و البته تبلیغات شما در Google) را جستجو می کند ، در نگاه اول به شما نمای کلی از تبلیغات شما می دهد. اینکه این کاربر روی آگهی شما کلیک کند یا نه ، به میزان جذب کاربر به محتوای آگهی شما بستگی دارد.
با بهینه سازی متن برای تبلیغات کلیک Google ، می توانید کلیک های بسیار بیشتری و کیفیت بهتری داشته باشید و در نتیجه سود بیشتری برای خود کسب کنید.
از آنجا که متن موجود در تبلیغات کلیک Google تنها چیزی است که کاربر جستجوگر مشاهده خواهد کرد ، شما باید این متن ها را تا حد ممکن بهینه کنید تا توجه کاربر را به تبلیغات جلب کنید تا بین وب سایت شما و رقبای تبلیغات بر روی وب سایت شما کلیک کند. آهسته
بهینه سازی متن برای تبلیغات کلیک Google چند نکته مثبت دارد:
تعداد کلیک روی تبلیغات خود را افزایش دهید
امتیازات کیفی برای تبلیغات Google که در نهایت هزینه های شما را کاهش می دهد.
هزینه کمتری برای هر کلیک مشتری تبدیل شده
یکی از مهمترین مواردی که هنگام نوشتن یک تبلیغ کلیکی باید به خاطر داشته باشید این است که متن باید با موارد زیر مرتبط باشد:
به محصول یا خدمات خود
هدف موتور جستجو (که معمولاً می توان از عبارات جستجو نتیجه گرفت)
روی صفحه فرود تبلیغات خود کلیک کنید
ساده ترین روش ممکن برای تبلیغات کلیک Google به شرح زیر است:
همانطور که مشاهده می کنید ، این مدل ساده تبلیغات دارای یک عنوان ، آدرس و یک خط شرح است. نوشتن یک تبلیغ جذاب که در نگاه اول بتواند توجه کامل کاربر را به خود جلب کند ، یکی از مهمترین عوامل موفقیت در یک کار تبلیغاتی کلیکی است. شما باید خدمات خود را در این خطوط بسیار کوتاه معرفی کنید. نوشتن شرح و معرفی خدمات بر روی یک کاغذ کار دشواری نیست ، اما نوشتن آن در 3 سطر به گونه ای که شامل تمام جنبه ها و قسمت های مهم باشد ، قطعاً دشوار خواهد بود.
به عنوان مثال ، در نمونه آگهی فوق ، عناصری که مشاهده می کنید شامل معرفی خدمات ، هزینه ها ، آدرس سایت و توضیحات شامل کلمه کلیدی مورد نظر است.
متن های تبلیغاتی کلیک کنید باید دارای شرایط زیر باشند:
کلیدواژه را وارد کنید (حداقل یک بار).
اختلافات خود را ذکر کنید و اینکه چرا کاربر باید روی این پیوند کلیک کند.
هدف از کلیک روی آگهی و آنچه کاربر در نهایت به آن دست خواهد یافت را ذکر کنید.
Google ابزارهای زیادی را برای بررسی بهینه سازی متن تبلیغاتشان در اختیار تبلیغ کنندگان قرار داده است. به عنوان مثال ، می توانید از Ad Extensions برای نمایش پیوندهای بیشتر به یک کاربر در یک تبلیغ استفاده کنید. همچنین می توانید اطلاعات بیشتری را در تبلیغ خود نمایش دهید یا از کاربر سوال کنید ، به عنوان مثال:
محل شرکت و اطلاعات تماس ، مانند آدرس شرکت یا شماره تلفن.
عکس هایی از خدمات یا محصولات شما ، مانند عکس کالایی که قصد فروش آن را دارید.
برای درخواست و جمع آوری ایمیل موتور جستجو از همان صفحه Google ، بدون ورود به صفحه خود ، قسمت ایمیل را وارد کنید.
شرکت های بزرگی که دائما مبالغ زیادی را صرف تبلیغات در گوگل می کنند ، همیشه به دنبال بهینه سازی تبلیغات خود هستند. آنها پس از هر دوره از تبلیغات خود ، نرخ کلیک و نرخ تبدیل آگهی را تجزیه و تحلیل می کنند و سعی می کنند عملیات بهینه سازی را برای کمپین بعدی خود انجام دهند.
از آنجا که هرچه تبلیغات بیشتر بهینه شود هزینه تبلیغات برای دریافت کلیک کمتر خواهد بود و طبیعتاً بازده و سود حاصل از تبلیغات آنها بسیار بیشتر از مورد بهینه سازی این متون است. نشده است.
بنابراین با بهینه سازی تبلیغات می توانید هزینه های تبلیغات خود را کاهش دهید ، CTR خود را افزایش دهید و در نهایت امتیاز کیفیت خود را افزایش دهید. مجدداً به شما یادآوری می کنیم که هرچه امتیاز کیفیت آگهی (نمره کیفیت) بالاتر باشد ، هزینه پرداختی شما برای هر کلیک کمتر و در نهایت تبلیغات برای شما بهتر خواهد بود.
همانطور که گفته شد ، تبلیغات در Google یکی از موثرترین روشهای تبلیغاتی است. اما اگر به درستی انجام نشود می تواند پول و پول شما را هدر دهد.
یکی از خدمات جدید رسانه های تجاری ، تبلیغات در Google است. لازم به ذکر است که اگر با تیم تبلیغاتی حرفه ای گوگل نوین کار کنید ، تبلیغات شما تا آنجا که ممکن است به صورت رایگان بهینه سازی می شود تا علاوه بر پرداخت هزینه کلیک کمتر ، بازدهی بالاتری نیز از تبلیغات خود داشته باشید.