آموزش سئو

مرداد ۲۱, ۱۴۰۱
بهینه سازی عنوان سایت

نکات مهم برای بهینه سازی URL سایت

خوب ، مدت زیادی است که ما یک مقاله اساسی در مورد یکی از موانع و مشکلات در سئو منتشر نکرده ایم و فکر می کنیم زمان آن رسیده است که مقاله ای حرفه ای در مورد ساختار چینی و بهینه سازی URL صفحه ارائه شود. ما سایت را به شما عزیزان ارائه می دهیم.
مرداد ۱۵, ۱۴۰۱
موفقیت کسب و کار کوچک

چگونه یک کسب و کار کوچک می تواند در سئو موفق باشد؟

در نگاه اول ممکن است رقابت با سایت های بزرگ در نتایج جستجوی گوگل غیرممکن به نظر برسد ، اما خوب است بدانید که اجرای یک وب سایت مشاغل کوچک از نظر سئو و بهینه سازی سایت می تواند مزایای زیادی داشته باشد.
مرداد ۳, ۱۴۰۱
نوشتن عنوان مناسب

نوشتن عناوین مناسب برای یک سئوی قدرتمند

وشتن یک عنوان خوب برای صفحه برای افرادی که در سئو کار می کنند یک مهارت حیاتی است. برچسب عنوان اولین چیزی است که کاربر در نتایج جستجوی خود مشاهده می کند. علاوه بر این ، یکی از معیارهای اصلی Google برای شناسایی موضوع صفحه است.
تیر ۲۸, ۱۴۰۱
بهینه سازی انکر تکست

چگونه انکر تکست (متن لینک) را بهینه سازی کنیم؟

در یکی از پست های قبلی وبلاگ ، ما توضیح دادیم که متن لنگر چیست و اهمیت آن برای سئو سایت شما چیست. همانطور که در آنجا گفتیم ، Anchor Text همانطور که از نامش پیداست پیچیده نیست و به یک چیز خیلی ساده اشاره دارد
تیر ۱۶, ۱۴۰۱
معیار های ساخت لینک

معیارهای ساخت لینک

معیارهای زیادی برای ایجاد لینک وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. این معیارها به شما کمک می کنند مقدار پیوندهای بالقوه را ارزیابی کنید و تعیین کنید که آیا این پیوندها ارزش پیگیری دارند. همچنین ، می توانید دریابید که آیا منابع کافی برای ایجاد چنین پیوندی دارید.
تیر ۱۰, ۱۴۰۱
چگالی کلمات کلیدی

چگالی یا تراکم کلمات کلیدی چیست؟

یک مفهوم جدید مرتبط با کلمات کلیدی را به شما معرفی خواهیم کرد: تراکم کلمات کلیدی. وقتی صحبت از تراکم کلمات کلیدی می شود ، SEO ها به جوانب مثبت و منفی تقسیم می شوند.
خرداد ۲۹, ۱۴۰۱
مطالعه ی سئو کلاه سفید

مطالعه موردی سئوی کلاه سفید: چگونه رتبه یک گوگل را به دست آوریم؟

امروز در این مقاله یاد خواهیم گرفت که چگونه امیل با سئو کلاه سفید و روش های اصولی توانست سایت خود را به رتبه اول نتایج موتور جستجوی گوگل برساند.
خرداد ۲۳, ۱۴۰۱
تیتربندی متون

تیتربندی متن: اهمیّت و استفاده درست از تگ هدینگ (H2، H1 و …)

هنگام نوشتن مقاله جدید ، می توانید از برچسب های عنوان H2 ، H1 و ... برای قرار دادن عناوین مختلف استفاده کنید. این عناوین با هم یک ساختار کلی برای مقاله شما تشکیل می دهند و به مخاطب کمک می کنند تا قسمتهای مورد نظر خود را با سهولت بیشتری پیدا کند.
خرداد ۱۱, ۱۴۰۱
محتوای تکراری

محتوای تکراری چیست و چگونه می‌توان از بروز آن جلوگیری کرد؟

محتوای تکراری محتوایی است که بیش از یک بار در وب سایت منتشر شده است. وقتی محتوای دقیقاً یکسانی در وب سایت وجود داشته باشد ، تصمیم گیری برای موتورهای جستجو کمی دشوار خواهد بود.