امروز در این مقاله یاد خواهیم گرفت که چگونه امیل با سئو کلاه سفید و روش های اصولی توانست سایت خود را به رتبه اول نتایج موتور جستجوی گوگل برساند. (همچنین می توانید ببینید که وی چگونه از این رتبه بندی برای بدست آوردن ماهیانه 100000 دلار استفاده کرده است.) ما گام به گام با وی پیش خواهیم رفت و با مطالعه پرونده وی ، استراتژی SEO کلاه سفید وی را بررسی خواهیم کرد. .
امیل دیگر کیست؟ نگران نباش. ما او را در میانه مقاله به شما معرفی خواهیم کرد.
امیل در ماه آوریل مطالب را در وب سایت خود راه اندازی کرد اما منتظر رشد خود این محتوا نباشید.
در عوض ، او از آسمان خراش (تکنیکی که توسط وب سایت akelinko توسعه یافته است) استفاده کرد تا پست را به بالای نتایج جستجوی Google برساند.
در اولین گام ، وی پست خود را از طریق ایمیل برای مشترکان ارسال کرد. این امر باعث شد 41992 نفر از صفحه وی بازدید کنند.
همچنین باعث شد پست وی 645 بار در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود:
توییت های زیادی از هزاران دنبال کننده دریافت شده است:
از همه مهمتر دریافت بک لینک با کیفیت است:
و این فقط بخشی از موفقیت پست امیل بود.
اگرچه پست وبلاگ امیل هفت ماه پیش منتشر شده است ، اما با این وجود بازدید زیادی از وب سایت را به خود جلب می کند. و البته ترافیک بالا در نهایت منجر به فروش محصول خواهد شد. به خصوص اگر محتوای خوب شما مربوط به محصولی باشد که ارائه می دهید. اما سوال مهم این است که چگونه امیل میزان بازدید را در سایت بالا نگه داشته است؟ پاسخ ساده است: با تشکر از SEO کلاه سفید!
لینک های جدیدی که وی پس از انتشار پست خود ایجاد کرد ، رتبه سایت را برای کلمه کلیدی انتخاب شده “ایده های برنامه سلامتی” در نتایج Google افزایش داد.
و این رتبه شماره یک در Google (و ترافیک شبکه های اجتماعی) بیش از 10 هزار بازدید از صفحه در هر ماه ایجاد می کند:
آره! پست Emil ترافیک طبیعی و با کیفیت را به خود جلب می کند ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که تعداد زیادی بازدید کننده در نهایت مشتری خواهند شد:
مهمتر از همه ، استفاده از تکنیک های مناسب به امیل کمک کرد تا بازدید صفحه اصلی سایت خود را تا 59 درصد افزایش دهد ، که تعداد قابل توجهی است.
در واقع ، از آنجا که نرخ تبدیل صفحه اصلی امیل بسیار خوب است ، بازدید بالای وب سایت توانسته بیش از 100 هزار دلار در ماه برای صاحبان آن درآمدزایی کند.
حال سوال این است:
قبل از پاسخ به این س letال ، بگذارید با Emile آشنایی مختصری داشته باشیم. Emil Shour مسئول بازاریابی محتوا و سئو سایت در SnackNation است. این وب سایت وظیفه ارسال و تحویل میان وعده های سالم را بر عهده دارد.
روز اول امیل کار در این شرکت را آغاز کرد ، با در خواست رئیس خود روبرو شد. او از امیل خواست که بک لینک برای سایت ارائه دهد. در این زمان ، وضعیت سئو سایت خیلی جالب نبود. آنها چند نوع پست متداول را در سایت خود منتشر کرده اند که تأثیر زیادی در بازدید سایت ندارند. به عنوان مثال ، عکس زیر تصویری از یکی از پست های آنها است. عنوان این پست “خدمات میان وعده از 3 طریق بر سلامت کارکنان تأثیر می گذارد”:
در واقع ، همه پست های آنها بازخورد خوبی دریافت نکردند و فقط در چند مورد به اشتراک گذاشته شدند:
امیل در این باره می گوید:
وقتی ما کار بر روی سئو را شروع کردیم ، وبلاگ فقط چند پست مرتبط داشت. ما به دنبال کلمات کلیدی خارج از حوزه تخصصی ما نبودیم. اما موارد زیادی وجود دارد که مردم هنگام خرید میان وعده به دنبال آنها می گردند و ما باید روی همه این موارد تمرکز کنیم.
امیل شور
به زودی امیل دریافت که در صورت ادامه کار محتوا ، پس گرفتن محتوا مشکلی را حل نمی کند. مانند اکثر افراد ، امیل با Google شروع به کار کرد.
جستجوی امیل در گوگل او را به پستی با عنوان “مطالعه موردی استراتژی محتوا: 36،282 خواننده ، بیش از 1000 مشترک ایمیل” معرفی کرد که در acklinko منتشر شده است.
این پست درباره شخصی است که از تکنیک آسمان خراش برای تولید 4865 صفحه مشاهده در یک هفته استفاده کرده است:
با خواندن این پست امیل ، ایده ای به ذهن او خطور کرد که به قول خودش می خوانیم:
من این پست را چندین بار خواندم زیرا بسیار شگفت انگیز بود. با خودم گفتم می توانم همین کار را بکنم. من باید قادر به انجام این کار باشم. بعد از خواندن مقاله ، تصمیم گرفتم از آن در عمل استفاده کنم.
امیل شور
در ادامه با نتایج شگفت انگیزی روبرو خواهید شد که امیل با استفاده از تکنیک آسمان خراش به دست آورده است. در ادامه با کارهایی که امیل انجام داده است آشنا می شوید. مراحل زیر را با دقت بخوانید.
امیل تمام کارهای خود را با تحقیق درباره کلمات کلیدی آغاز کرد. طولی نکشید که اکثر مردم فهمیدند که به دنبال تنقلات سالم نیستند. به عنوان مثال ، یک کلمه کلیدی مانند “ایده های میان وعده اداری سالم” فقط 20 بار در ماه جستجو می شود و این مقدار به هیچ وجه قابل قبول نیست.
اما در اینجا قسمت جالب است. بر اساس تحقیقات خود ، امیل نتیجه گرفت که افرادی که علاقه مند به یک میان وعده سالم برای دفتر کار خود هستند ، همچنین به موضوع “سلامتی کارکنان” علاقه مند هستند. بنابراین او سعی کرد کلمه کلیدی سلامت کارمندان را در Google Keyword Planner بررسی کند:
به همین ترتیب ، او توانست کلمه کلیدی طلایی را پیدا کند:
خوب ، این کلمه کلیدی بود که مشتریان امیل در جستجوی خود استفاده می کردند. دریافت این کلمه کلیدی یک شروع عالی بود. اما مسئله مهمی وجود داشت که امیل باید به آن می پرداخت. قیمت پیشنهادی این کلمه کلیدی در Google AdWords 7 دلار بود.
و تبلیغات زیادی در صفحات اول گوگل انجام می شد.
تمام تبلیغات AdWords نشان داد که اشتیاق تجاری زیادی برای این رشته وجود دارد. به عبارت دیگر ، افرادی که به دنبال این کلمات کلیدی هستند ، مشتریان بالقوه محسوب می شوند. اینها افرادی هستند که به احتمال زیاد از شما خرید می کنند. اکنون امیل کلمات کلیدی مرتبط با زمینه کاری خود را پیدا کرده است و باید به دنبال رقبا باشد.
پس از یافتن کلمات کلیدی مناسب برای رشته خود ، باید بدانید که چه محتوایی در حال حاضر در اینترنت برای این کلمات کلیدی در دسترس است. در این صورت می توانید بر اساس آن برنامه ریزی کنید. چگونه می توان محتوایی پیدا کرد که به خوبی کار کرده و بازدید خوبی داشته باشد؟
تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که چند جستجوی ساده در Google انجام دهید. ابتدا کلمات کلیدی مورد نظر خود را جستجو کرده و نتایج را به دقت بررسی کنید. سپس به دنبال کلمات کلیدی باشید که با کلمه کلیدی مورد نظر شما ارتباط نزدیک داشته باشند. مثلا:
امیل کلمات کلیدی “ایده های برنامه سلامتی کارمندان” ، “برنامه های سلامتی” و “برنامه های سلامتی شرکت” را در Google جستجو کرد.
پس از جستجو ، او متوجه برخی از روندهای جالب در نتایج Google شد. اول ، بیشتر نتایج در صفحه اول لیست های مختلفی از ایده های مربوط به سلامتی بود.
دوم ، امیل فهمید که نتایج در صفحات نخست دارای نقایص عمده ای است. به عنوان مثال ، 4 نتیجه از 10 نتیجه برتر صفحه اول Google در قالب PDF بود.
نیازی به گفتن نیست که همه ما می دانیم فرمت PDF به هیچ وجه کاربر پسند نیست. امیل همچنین دریافت که برخی از موارد موجود در این لیست از جزئیات کافی برخوردار نیستند. برخی از این مقالات فقط لیستی از ایده ها را ارائه می دهند و توضیح کاملی در مورد موضوع ارائه نمی دهند.
همانطور که می دانید ، اگر مقاله ای جزئیات کافی در مورد یک موضوع خاص را پوشش ندهد ، تعامل زیادی با کاربر نخواهد داشت. امیل دریافت که نتایج صفحه اول گوگل شامل محتوای بصری مانند تصاویر ، فیلم ها ، نمودارها و عکس های صفحه نیست.
محتوایی که حداقل یک تصویر داشته باشد می تواند به طور متوسط 43٪ بیشتر از پست های دارای متن به اشتراک گذاشته شود.
سرانجام ، امیل دریافت که محتوای صفحه های اول گوگل خسته کننده است و می تواند کاربر را خسته کند. واضح است که کلمات کلیدی برنامه های سلامتی کارمندان تنها موضوع داغ روی کره زمین نیست. اما این بدان معنا نیست که می توان متنی خسته کننده مانند متن زیر راجع به آن نوشت.
در این شرایط ، امیل مجبور بود برای خلق یک متن جالب و سرگرم کننده فراتر از این موضوع بگذرد.
بگذارید با شما صادق باشیم دریافت رتبه Google هیچ ارتباطی با به روزرسانی منظم وبلاگ شما ندارد. ممکن است تعجب کنید ، اما این کاملا درست است. توانایی شما برای رسیدن به بالای Google به دو عامل بستگی دارد:
محتوایی تولید کنید که ارزش یک رتبه Google را داشته باشد.
تبلیغ محتوا (از طریق ایمیل ، رسانه های اجتماعی و غیره)
این دو دقیقاً همان کاری است که شما باید در این مرحله به خوبی انجام دهید. حال س questionال این است که چگونه مقاله ای درجه یک بنویسیم؟ خوب ، بیایید پاسخ این سوال را در آنچه امیل انجام داده است پیدا کنیم
بیشتر ایمیل هایی که او در اینترنت درباره ایده های مربوط به سلامتی پیدا کرده است فقط 5 تا 10 مورد را ذکر کرده اند.
و فقط چند نویسنده بیش از 50 مورد را ذکر کردند.
در این بین ، امیل تصمیم گرفت بیش از 120 ایده در این زمینه بنویسد. فقط یک مشکل وجود داشت. امیل فقط 50 ایده خوب برای نوشتن پیدا کرده است. اما این تعداد ایده به هیچ وجه مناسب نبود. بنابراین او سعی کرد با همه افرادی که در این شرکت درگیر هستند صحبت کند و ایده های بیشتری کسب کند. سرانجام او به 60 ایده رسید. 60 ایده خوب بود ، اما هنوز تعداد خوبی برای جلب بازدیدکنندگان نبود. حال ، امیل چگونه می تواند با این ایده رتبه گوگل را کسب کند؟ او ایده ای داشت که می تواند به خوبی آن را اجرا کند.
امیل متوجه شد که می تواند ایده های زیادی را با استفاده از نظرات سایر کارشناسان جمع آوری کند. اجازه دهید بیشتر توضیح دهیم SnackNation با بسیاری از شرکت ها در زمینه میان وعده های سالم همکاری می کند. امیل حدس زد که این شرکت ها می توانند ایده های خود را به اشتراک بگذارند. البته حدس او کاملا درست بود. امیل تیم فروش را جمع کرد و از آنها خواست ایده های خلاقانه ای را برای شرکت ها ارائه دهند.
و تیم فروش به خوبی با Emile کار کردند.
وی همچنین از وبلاگ نویسان که درباره سلامتی کارمندان می نوشتند خواست تا ایده های خود را با او در میان بگذارند.
و آنها از این ایده استقبال کردند.
به لطف همکاری کارشناسان ، امیل توانست 120 ایده متفاوت و موثر ارائه دهد. مقاله ای که امیل در این باره نوشت 4979 کلمه بود.
اکنون زمان ارسال مرحله بعدی است.
مطالعه 120 ایده در یک مقاله برای اکثر افراد خسته کننده است. همچنین ، سایت های دیگر محتوای خود را تقسیم بندی نکردند.
بنابراین امیل تصمیم گرفت ایده های خود را در 7 بخش مختلف طبقه بندی کند:
این تقسیم بندی نه تنها خواندن این محتوا را برای بازدید کنندگان آسان می کند ، بلکه پیوندهای بهتر و بیشتری را در Google ایجاد می کند.
با توجه به تجربه شخصی من ، می توانم بگویم که چنین پیوندهایی می توانند کلیک ها را افزایش دهند و درنهایت بازدید ارگانیک وب سایت را افزایش دهند.
امیل با کمک فایل های چند رسانه ای مانند ویدئو و عکس بر جذابیت مقالۀ خود افزود
همانطور که قبلاً ذکر شد ، اکثر مقالات برتر Google تقریباً هیچ تصویری نداشتند.
به همین دلیل امیل سعی کرد از تصاویر جذاب و چشم نواز در محتوای خود استفاده کند.
وی همچنین در مقاله خود از فیلم های مفید و کاربردی استفاده کرد.
فرقی نمی کند که در مورد “بیمه عمر” می نویسید یا ترفندهایی برای بهبود زندگی خود. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید جذابیت متن است. متن شما نباید خسته کننده باشد. اگر مخاطبان خود را از خواندن مطالب خود خسته کنید ، آنها بر روی سایت های دیگر کلیک می کنند. به همین دلیل امیل سعی در نوشتن جذابیت و تعاملی بودن نوشتار خود داشت.
بعد از اینکه امیل توانست مقاله خود را بنویسد ، تقریباً برنده مسابقه شد.
چند هفته بعد ، وی توانست پستی را با عنوان “121 ایده برای سلامت کارمندان در شرکت” منتشر کند.
خوب ، حالا که پست امیل در دنیای مجازی منتشر شده است ، او باید به مراحل بعدی فکر کند.
با وجود تمام آنچه در مورد SEO کلاه سفید شنیده اید ، موارد و گزینه های زیادی در مورد آن وجود دارد و انتشار یک پست با کیفیت کافی نیست. درست است که ایجاد محتوای خوب می تواند روند ایجاد لینک را آسان کند ، اما این فقط آغاز کار است.
خوب است بدانید که روزانه بیش از 2 میلیون پست در اینترنت منتشر می شود.
می توان گفت دشوارترین مرحله برای کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو لینک سازی است. در اینجا شش استراتژی تبلیغاتی وجود دارد که امیل برای توسعه پست خود استفاده کرده است:
قبل از انتشار پست خود ، امیل متوجه شد که او چیز بزرگ و مفیدی را خلق کرده است. بنابراین او تصمیم گرفت مطالب خود را گسترش دهد. وی ابتدا وبلاگهایی را یافت که در مورد سلامت کارمندان می نوشتند. وی سپس پیام زیر را برای آنها ارسال کرد.
از آنجا که امیل به دنبال پیوندهای سالم بود ، آنها با کمال میل درخواست او را پذیرفتند.
پس از انتشار ایمیل ، وی پیوند را به وبلاگ های مرتبط ارسال کرد.
همه اینها منجر به مجموعه ای از بک لینک های عالی شد.
امیل از همه کسانی که در این شرکت کار می کردند خواست که پست منتشر شده را در صفحات شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.
اگرچه بیشتر این افراد در بخش بازاریابی کار نمی کردند ، اما این کار را با رضایت کامل برای امیل انجام دادند. همه این اشتراک ها باعث ورود بازدیدکنندگان و بازدیدهای زیادی به سایت شد.
امیل در این باره می گوید:
ما بیش از 30 کارمند در شرکت خود داشتیم. همه آنها همچنین از رسانه های مختلف اجتماعی مانند Google Plus ، Twitter ، LinkedIn و Facebook استفاده کردند. فرض کنید همه این افراد مطالب منتشر شده را در صفحات شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند. با این کار توانستیم جایگاه خوبی در شبکه های اجتماعی بدست آوریم.
امیل شور
برای این کار ، او به دنبال وبلاگ نویسان بود که سلامت کارمندان ، منابع انسانی و سایر موضوعات مرتبط را پوشش می دادند.
پس از یافتن محتوای با کیفیت مانند تصویر زیر …
وی برای همکاری با ایمیل سازنده این محتوا نامه ای ارسال کرد.
در این مورد ، کریستی (وبلاگ نویس مخاطب) از امیل خواست مطالب خود را در لیست وبلاگ خود قرار دهد.
امیل این کار را کرد و در ازای آن پیوند ارزشمندی دریافت کرد.
وی در مقاله خود از شرکتهای مختلفی نام برد. بنابراین وی برای هر یک از این شرکت ها ایمیل ارسال کرد. به عنوان مثال ، امیل در مقاله خود از Authority Nutrition نام می برد.
وی در ایمیل خود از مارک ها خواسته است تا محتوای منتشر شده را به اشتراک بگذارند.
این مارک ها نیز با آغوش باز درخواست امیل را پذیرفتند.
در ابتدای مقاله ذکر کردیم که امیل از کارشناسان شرکت خود خواسته است تا هر عقیده ای در مورد بهداشت و تغذیه کارکنان داشته باشند تا وی بتواند لیستی از 120 مورد را ایجاد کند.
پس از انتشار پست ، امیل به آنها اطلاع داد که نظرات آنها در قالب این مقاله منتشر شده است.
آنها نه تنها دوست داشتند پست امیل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند ، بلکه برخی از آنها نیز به این مقاله پیوند دادند:
در نهایت ، امیل از طریق این روش توانست لینک ها و بازدیدهای زیادی را بدست آورد. نظرات دریافت شده نیز بسیار عالی بود. البته باید توجه داشته باشید که همه اینها به تنهایی نمی تواند شما را به صفحه اول گوگل برساند. برای این منظور ، شما باید بک لینک با کیفیت دریافت کنید. داشتن نظر یا اشتراک گذاری بسیار خوب است ، اما نمی تواند وب سایت شما را رتبه بندی کند.
حالا که امیل در شبکه های اجتماعی حضور دارد و پست منتشر شده توانسته بازدید کننده خوبی در این رسانه ها پیدا کند ، او باید به فکر ایجاد لینک باشد. او ابتدا سعی کرد کلمات کلیدی مورد نظر خود را جستجو کند:
50 نتیجه اول را در یک فایل صفحه گسترده (مانند اکسل) جمع آوری کرد:
برای این کار می توانید از یک افزونه به نام Scraper استفاده کنید تا نتایج Google را به یک فایل صفحه گسترده صادر کنید. نحوه کار با Scraper به این صورت است که شما فقط باید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید و روی هر یک از پیوندها کلیک راست کنید.
سپس “Scrape Similar” را انتخاب کنید.
سپس روی “صادرات به Google Docs” کلیک کنید.
به این ترتیب می توانید نتایج را در یک صفحه گسترده مانند اکسل ذخیره کنید.
در مرحله بعدی ، امیل پیوندهای این 50 نتیجه را با استفاده از ابزار Ahrefs بررسی کرد.
و سپس نتایج را به دقت بررسی کرد.
سپس وی به هر یک از این افراد ایمیل زد تا پست منتشر شده را به آنها اطلاع دهد. بیایید نگاهی دقیق تر به روند توسعه پست بیندازیم. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید ، این اولین ایمیل وی است:
پاسخ سایت به این ایمیل:
ایمیل دوم (با پیوند محتوای مورد نظر)
پس از ارسال ایمیل به همراه لینک منتشر شده ، امیل توانست لینک سایت خود را بدست آورد.
همه این بک لینک ها به Emil کمک کردند تا یک سر و گردن بالاتر از رقابت قرار گیرد.
درست است که داشتن رتبه های بالا در موتور جستجوی گوگل یک موفقیت بزرگ است ، اما تا آنجا که من می دانم با لینک رتبه بندی گوگل نمی توانید هزینه زندگی را پرداخت کنید. به عبارت دیگر ، اگر می خواهید SEO خوبی داشته باشید ، باید محتوایی تولید کنید که بتواند بازدید بالایی را به سمت شما سوق دهد تا بتوانید محصولات خود را بفروشید.
اکنون که رتبه اول امیل در نتایج گوگل تاسیس شده است ، وی باید ترافیک سایت را به درآمد تبدیل کند. در ابتدا امیل سعی در ایجاد یک کتاب الکترونیکی رایگان برای همه کسانی که از پست وی بازدید می کنند ، کرد. اگرچه پست وی درباره سلامت کارمندان بود ، وی کتاب الکترونیکی خود را در زمینه تعامل کارمندان ایجاد کرد.
وی با استفاده از این روش توانست بیش از 20 مشترک جدید در هفته کسب کند.
هفته ای 20 مشترک جدید اصلاً آمار بدی نیست اما می توانست بهتر باشد. بنابراین او تصمیم گرفت یک فایل PDF از محتوای خود را منتشر کند.
او برخی از ایده های دیگر را در این پرونده گنجانید که در محتوای اصلی نبود.
برای اینکه مخاطبان خود بدانند که محتوای خود را به روز کرده است ، Call To Action را در بالای محتوای خود قرار داده تا کاربر را به بارگیری فایل ترغیب کند.
با استفاده از این روش ، امیل توانست 59 مشترک به جای 20 بار در هفته به دست آورد. که 195٪ رشد است.
امیدواریم این مقاله نمای کلی از سئو کلاه سفید را در اختیار شما قرار داده باشد. می توانید از طریق بخش نظرات ، نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را با کارشناسان جدید به اشتراک بگذارید.