اکثر دارندگان وب سایت و وبلاگ آرزو دارند که از نظر کلمات کلیدی خاص خود در رتبه Google قرار بگیرند و می خواهند تا آنجا که ممکن است بازدید Google خود را افزایش دهند. اما بیشتر آنها بعد از مدتی دیگر تلاش خود را متوقف می کنند زیرا از تلاش برای گرفتن بک لینک از طریق تکنیک های مختلف خسته شده اند. البته شکی نیست که لینک سازی هنوز هم یکی از مهمترین عوامل در رتبه بندی گوگل است ، اما این بدان معنا نیست که شما می خواهید دائما به دنبال بک لینک برای سایت خود باشید.
در این مقاله ، ما قصد نداریم در مورد روشهای تأیید پیوند ساخت (بدون جریمه شدن توسط Google) از قبیل ایجاد مقیاس پیوند یا پیوندهای تحریریه صحبت کنیم (برای مطالعه در مورد ایجاد پیوند به برچسب پیوند ساختمان ما بروید). و مطالب آن بخش را بخوانید ، از جمله مجموعه مقالات مربوط به آموزش کامل لینک سازی). هدف ما در این مقاله آشنایی شما با روش ها و استراتژی های تحقیق و نوشتن مقالاتی است که می توانند در طولانی مدت تأثیر چشمگیری در ترافیک طبیعی سایت شما داشته باشند و حتی رتبه های بالایی در گوگل به شما بدهند. و مطمئناً ، همانطور که گفتیم ، برای استفاده از این روش ها نیازی به گذراندن مراحل ساخت پیوند و پیچیدگی های آن نخواهید داشت. اکنون باید از خود بپرسید که آیا دستیابی به رتبه های بالا در نتایج Google بدون ایجاد لینک سازی هدفمند امکان پذیر است؟ بله ، بدون شک چنین چیزی امکان پذیر است!
قبل از انجام هر کاری ، شما باید پایه محکمی برای سایت یا وبلاگ خود ایجاد کنید. اگر سایت شما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کند ، می توانید از صدها افزونه و افزونه موجود به صورت رایگان استفاده کنید و از مزایای آنها بهره مند شوید. (البته برخی از این افزونه ها به صورت رایگان در دسترس مردم نیست و شما باید هزینه آن را پرداخت کنید)
لطفاً فراموش نکنید که به دست آوردن تعداد زیادی از بازدیدهای Google به معنای داشتن پیوندهای زیاد نیست بلکه نتیجه داشتن محتوای با کیفیت و با ارزش است. اگر محتوای شما از کیفیت پایینی برخوردار باشد ، احتمال کسب رتبه های بالا در نتایج جستجوی گوگل بسیار کم خواهد بود.
خوب ، اکنون شما کمی بیشتر در مورد ارزش محتوا می دانید. اما قبل از اینکه بخواهید از راهکارهای این مقاله استفاده کنید ، باید مراحل زیر را با دقت دنبال کنید.
موتورهای جستجو به شما امکان می دهند اطلاعات مربوط و اصلی را در مورد سایت خود مشخص کنید. این امر خصوصاً بعد از دوره الگوریتم Hamming oard که گوگل تمام تلاش خود را برای درک موضوع وب سایت شما انجام داد ، بسیار مهم است.
قطعه های غنی کدهای کوچک برچسب گذاری شده برای صفحات شما هستند که به صورت متن زیر عنوان پیوند در نتایج موتور جستجو ظاهر می شوند. آنها اینگونه به نظر می رسند:
هنگامی که Google محتوای صفحات شما را بفهمد و موضوع سایت شما را درک کند ، یک قطعه غنی برای صفحه شما ایجاد می کند (متن دقیق و دقیق که به کاربران نهایی کمک می کند آنچه را که می خواهند پیدا کنند). آسان تر برای پیدا کردن) سایت MOZ اظهار داشت که قطعه های غنی برای کمک به کاربران در درک بهتر موضوع صفحه طراحی شده اند.
بخاطر داشته باشید که هدف نهایی شما افزایش نرخ کلیک است و این بر رتبه بندی Google شما تأثیر می گذارد. بنابراین شما باید همه تلاش خود را انجام دهید تا مخاطبان شما بر روی سایت شما کلیک کنند. قطعه های غنی در این مورد به شما کمک می کنند. Google از Rich Snaps برای محتوای زیر پشتیبانی می کند:
بررسی ها
موسیقی
راهنما
محصولات
اشخاص
مشاغل و سازمانها
نکته: شما باید محتوایی را که مطابق با سوالات جستجوی کاربر است تولید کنید. به زبان ساده ، محتوای شما باید با اهداف و جستجوهای انجام شده توسط کاربران مرتبط باشد. بیشتر اوقات ، Google Rich بر اساس محتوای سایت شما قطعه هایی ایجاد می کند. بنابراین اگر محتوای با کیفیت خوب ایجاد شود ، گوگل می تواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد.
اولین و مهمترین عامل رتبه بندی در اولین نتایج گوگل رضایت کاربر است. اگر می خواهید بدون لینک سازی ترافیک سایت خود را افزایش دهید ، باید اثر چسبندگی پوگو را به حداقل برسانید. اما این کلمه دقیقاً به چه معناست؟ خوب ، وقتی کاربری از طریق موتورهای جستجو وارد سایتی می شود و بدون مراجعه به سایت شما به نتایج جستجو برمی گردد ، Pogosticking رخ داده است. طبق Foster Web Marketing ، گوگل بیش از میزان پرش زیاد از Pogo Stick متنفر است.
بگذارید راحتتر آن را برای شما توضیح دهم: آیا تا به حال موضوع خاصی را در Google جستجو کرده اید ، روی 10 نتیجه اول کلیک کرده اید و از نتایج نمایش داده شده راضی نیستید؟ در این شرایط چه می کنید؟ دکمه بازگشت را سریع فشار دهید تا به نتایج جستجو برگردید و روی پیوند سایت دیگری کلیک کنید. این همان چسبندگی پوگو است که در آن کاربر از نتیجه ای به نتیجه دیگر می رود ، زیرا نیاز وی برآورده نمی شود.
توجه: باید توجه داشته باشید که چسبندگی پوگو با نرخ پرش متفاوت است. نرخ گزاف گویی مربوط به آمار داخلی وب سایت است و زمانی اتفاق می افتد که سایت شما توسط کاربر باز شود ، اما این بازدید کنندگان از صفحات دیگر سایت شما بازدید نمی کنند. دیگر مهم نیست که این کاربر چگونه سایت شما را پیدا کرده است. (می توانید اطلاعات بیشتری در مورد معنای نرخ پرش و اهمیت آن را در یک پست وبلاگ دیگر بخوانید.) اما Pogo-sticking هنگامی اتفاق می افتد که کاربر وب سایت شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کند ، اما به سرعت. شما را ترک می کند و به نتایج جستجوی شما باز می گردد. در نتیجه ، موتور جستجو متوجه خواهد شد که سایت شما نیازهای کاربر را برآورده نمی کند. اکنون این می تواند به دلیل تجربه کاربر ، طراحی یا متن موجود در سایت شما باشد.
آقای سیروس شپارد پدیده چسبندگی پوگو را به شرح زیر توصیف می کند:
به طور خلاصه ، چسبیدن به Pogo زمانی اتفاق می افتد که سایت یا صفحه خاصی در نتایج برتر Google ظاهر شود ، اما نتواند نیاز کاربر جستجو را به درستی برآورده کند.
وقتی نوبت به چسبیدن پوگو می رسد ، Google تشخیص می دهد که محتوای شما مربوط به جستجوی شما نیست. دلیل این امر کاملاً واضح است: وقتی کاربران مختلف از محتوای صفحه شما بازدید می کنند ، اما وقت خود را صرف خواندن مطالب نمی کنند ، مشخص است که محتوای شما نمی تواند رضایت این کاربران و بازدیدکنندگان را جلب کند. در نتیجه ، وب سایت شما به مرور رتبه جستجو و بازدید خود را از دست می دهد.
وقتی کاربران خود را راضی کنید ، به تدریج تعداد کاربرانی که سایت شما را ترک می کنند کاهش می یابد. برای این کار باید محتوای مناسبی برای بازدید کننده خود ایجاد کنید تا وی دلیلی برای ترک وب سایت شما نداشته باشد. در این مقاله با روش هایی آشنا می شوید که به شما کمک می کند تا با ایجاد محتوای با کیفیت ، از چسبندگی سایت خود بکاهید. به این ترتیب ، Google شما را به عنوان یک منبع بسیار با کیفیت تشخیص می دهد و دائماً شما را در نتایج جستجو بالاتر و بالاتر قرار می دهد. و دیگر نیازی به ساخت چندین بک لینک برای ایجاد نتایج خوب از Google و در نهایت سقوط سریع ندارید.
خوب ، اکنون که از تأثیر قطعه های غنی بر رتبه بندی موتورهای جستجو و ترافیک حاصل از آن آگاه شدیم ، می توانیم بدون نیاز به ایجاد لینک ، به چهار روش تایید شده برای افزایش بازدید سایت ، تسلط داشته باشیم. هر کدام از این استراتژی ها ، اگر به درستی در سایت شما مورد استفاده قرار گیرند ، می توانند از طریق موتورهای جستجو ، بازدید زیادی را به وب سایت شما منتقل کنند.
آیا می توانید سریع (و زودتر از سایر رقبا) در مورد آخرین اخبار در زمینه خود بنویسید؟ در این صورت ، می توانید از این توانایی برای بهبود رتبه بندی Google خود و در نتیجه افزایش بازدید Google و ترافیک جستجو استفاده کنید.
استیون لوی یک متخصص بازاریابی دیجیتال است که در کتاب خود توضیح داده است که چگونه مهندسان Google با درک و تجزیه و تحلیل داده ها از نحوه رفتار آنها ، رضایت کاربر را اندازه گیری می کنند. یکی از معیارهای گوگل در این زمینه کلیک های طولانی است. وقتی کاربر از طریق نتایج در موتور جستجو روی URL سایت شما کلیک می کند ، کلیک طولانی انجام می شود و به صفحه نتایج بر نمی گردد.
یکی از راه های کمک به صاحبان سایت در اطمینان از عدم بازگشت بازدیدکنندگان به نتایج جستجو ، به روز نگه داشتن اخبار و مطالب آنها است. این نه تنها تأثیر مستقیمی در رتبه بندی Google دارد و از چسبیدن پوگو جلوگیری می کند ، بلکه فرصتی ایجاد می کند که سایت های معتبر دیگر در زمینه شما مقاله را با ذکر منبع منتشر کنند (اگرچه ممکن است برخی از سایت های غیر معتبر محتوای شما را بدزدند ، اما این نیز به معنای اعتبار بیشتر در بلند مدت است). بنابراین می توانید از طریق به روزرسانی مداوم بطور غیر مستقیم بک لینک ایجاد کنید.
اجازه دهید این را با یک مثال توضیح دهیم. وقتی به دنبال ایجاد لینک با توجه به معیارهای Google و تغییرات الگوریتمی و پرس و جوهای مربوط به Google هستید ، چه سایت هایی در نتایج به شما نشان می دهند؟ بله ، حدس زده اید: آن سایت هایی که دائماً به روز می شوند و مطالب جدیدی را در این زمینه منتشر می کنند. (خوشبختانه ، ما یکی از آنها هستیم)
درست است که سایت های جستجوی اول معمولاً دامنه های معتبر و قدیمی دارند و امتیاز آنها در گوگل زیاد است ، اما مهمترین دلیل این سایت ها در اولین نتایج گوگل این است که اخبار جدید و فریبنده SEO را پوشش می دهند. این سایت ها معمولاً آخرین به روزرسانی ها را در زمینه سئو و بازاریابی دیجیتال منتشر می کنند. آنها اغلب کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی SEO برگزار می کنند. از آنجا که 48٪ جستجوها منجر به کلیک طبیعی می شود ، شما باید از آخرین اطلاعات و اخبار حوزه خود مطلع باشید و به روز باشید. در این حالت ، شما می توانید در اولین نتایج Google باشید و اطلاعات مربوطه را به کاربران خود ارائه دهید.
وبلاگ های مرتبط با فناوری می توانند به راحتی از این گزینه استفاده کنند. به عنوان مثال ، سایت TechCrunch دارای یک بخش اخبار در صفحه اصلی خود است. این بخش جایی است که اکثر مردم برای دریافت آخرین اخبار به آنجا می روند.
به یاد داشته باشید ، وقتی به سرعت محتوای خبری ارزشمند و مفید تولید می کنید ، طبیعتاً کاربران به شما پیوند می دهند. خوب ، اکنون سوال این است که از کجا می توانید اخبار جدیدی در زمینه خود پیدا کنید؟
اگر بازاریاب دیجیتال ، وبلاگ نویس یا خالق محتوا هستید ، همیشه باید هوشیار باشید. به دنبال تحولات جدید در زمینه خود باشید و درباره آنها بنویسید. چیزی که می تواند سر و صدای زیادی ایجاد کند.
حتی اگر اخبار به خوبی در بین مردم پخش نشود ، باز هم می توانید از مقاله خوبی به نفع خود استفاده کنید تا به کاربران خود در دستیابی به اطلاعات مورد نیاز کمک کنید. خوانندگان سازندگان محتوا را که به طور مداوم مقاله های مفید ارائه می دهند و وقایع فعلی را به عنوان یک حرفه ای منتشر می کنند ، تشخیص می دهند.
همانطور که می دانید ، هزاران موضوع جدید خبری وجود دارد که می توانید هم اکنون آنها را پوشش دهید. به عنوان مثال ، اکنون که این مقاله را می خوانید ، این دو موضوع در عناوین عنوان Search Engine Land قرار دارند.
هر یک از این مباحث اگر بخوبی تحقیق شود می تواند محتوای خوبی برای کاربر فراهم کند. اگر هنوز مطمئن نیستید که به روزرسانی خبر می تواند یک استراتژی مفید برای شما باشد ، باید تجربه برایان دین (مدیر وب سایت acklinko) را در نظر بگیرید که با استفاده از این روش نرخ تبدیل خود را به 785٪ افزایش داده است.
اگر آماده اجرای این استراتژی هستید ، با عناوین اصلی شروع کنید. فقط به خاطر داشته باشید که می توانید اخبار موجود را با عناوین خوب به محتوای ارزشمند و منحصر به فرد تبدیل کنید. در ادامه ، نحوه نوشتن یک عنوان عالی را برای شما توضیح خواهیم داد.
عنوان خبری: Google محتوای پزشکی غنی را به نمودار دانش تبدیل می کند.
عناوین جذابی که باعث می شود کاربران بتوانند بر روی اخبار کلیک کنند:
10 نکته برتر درباره محتوای پزشکی Google
در زمینه دانش ، باید درباره محتوای پزشکی Google چه بدانید؟
چگونه محتوای دانش پزشکی Google می تواند رتبه بندی شما را بهبود بخشد؟
شما می توانید ایده های جدیدی را برای به روزرسانی اخبار در وبلاگ ها ، مجلات ، نظرات سایت و پادکست ها پیدا کنید. به عنوان مثال ، نگاهی به جلد مجله هایی که در زمینه شما کار می کنند ، داشته باشید. این مراحل را دنبال کنید (به عنوان مثال):
مرحله 1: به مجلات.com بروید. کلید واژه خود را تایپ کنید (به عنوان مثال بازاریابی) و سپس بر روی نماد جستجو کلیک کنید.
مرحله 2: نتایج را بخوانید. روی جذاب ترین موارد کلیک کنید.
مرحله 3: جلد مجله را بررسی کنید. عناوین کاربردی را انتخاب کنید و سپس به فکر توسعه آن باشید. یک عنوان یا عنوان بنویسید که کاربر را ترغیب به کلیک کند.
بیایید این را با یک مثال توضیح دهیم:
عنوان اصلی: مدل راه اندازی که برای همه مناسب است.
عناوین اصلاح شده:
بهترین مدل راه اندازی برای بازاریابان محتوا که به دنبال سود بیشتر هستند.
چگونه یک مدل راه اندازی ساده در مدت شش ماه بیش از 5600 مشترک ایجاد کرد؟
شما باید اخبار مرتبط را از منابع معتبر دریافت کرده و از آنها برای تولید محتوای ارزشمند ، عمیق ، مفید و قابل کلیک استفاده کنید. اولین جایی که می توانید بهترین اخبار را در زمینه خود پیدا کنید Google News است:
مرحله 1: ابتدا به صفحه Google News بروید. کلمه کلیدی مورد نظر خود را تایپ کنید (به عنوان مثال ایمیل مارکتینگ). روی نماد جستجو کلیک کنید یا Enter را فشار دهید.
مرحله 2: آخرین اخبار مربوط به آن کلمه کلیدی را بررسی کنید.
همانطور که مشاهده می کنید. گوگل اخبار جدید را فهرست بندی می کند و سپس آنها را در این بخش نمایش می دهد. برخی از اخبار ممکن است اخیراً منتشر شده و برخی دیگر طی چند دقیقه منتشر شود. در اینجا باید مراقب باشید.
پس از انتشار اخبار دامنه ، می توانید هر یک از مطالب را بخوانید و بهترین راه را برای بهبود آن پیدا کنید. همچنین می توانید اخبار مشابه را از منابع مختلف جمع آوری کرده و یک مقاله واحد تشکیل دهید. موضوعات زیر را در نظر بگیرید:
13 کارشناس بازاریابی از طریق ایمیل روش های افزایش ایمیل را توضیح می دهند
چگونه 5 وبلاگ از طریق ایمیل مارکتینگ در 7 روز 18،977 بازدید کننده داشته اند؟
نکته: هنگام جمع آوری منابع ، به دنبال صداقت ، شفافیت و کامل بودن مطالب باشید. هدف این است که بتوانید مقاله خود را با استفاده از نتایج و کاوش آنها بنویسید.
همچنین باید در مقاله خود به اخبار اصلی پیوند دهید. هرگز سعی نکنید محتوای جمع آوری شده را فقط به خودتان نشان دهید. این گزینه بسیار مهم است. به زحمات دیگران احترام بگذارید
اینفوگرافیک ها یکی از 15 نوع محتوایی هستند که می توانند ترافیک زیادی ایجاد کنند. به طور منظم به اشتراک گذاری اینفوگرافیک های جالب و خوب می توانید ترافیک جستجو را به سطح بعدی برسانید. برای به دست آوردن بازدید طبیعی و ترافیک در شبکه های اجتماعی می توانید از اینفوگرافی استفاده کنید
به طور متوسط ، هر اینفوگرافیک ایجاد شده قادر است 53،000 بازدید کننده معتبر و 800 لینک برگشت از دامنه های منحصر به فرد ایجاد کند. اینفوگرافیک ها همچنین می توانند اشتراک های خوبی در شبکه های اجتماعی ایجاد کنند.
اگر اینفوگرافیک هایی که تولید می کنید با کیفیت و مفید باشد ، افراد به شما لینک می دهند. حتی در بازاریابی شبکه های اجتماعی ، استفاده از تصاویر می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. به عنوان مثال ، مطالعات نشان می دهد که توییت های حاوی تصاویر 150٪ بازتوییت بیشتر دریافت می کنند.
در دنیای بازاریابی اینترنتی ، افراد و شرکت ها باید با رقبای خود رقابت کنند. اما حقیقت این است که مقالات و تمام محتوای متنی بسیار رقابت پذیرتر از محتوای مبتنی بر تصویر هستند. با این حال ، نوشتن مقاله (خوب یا بد) آسان تر از ایجاد تصویر و گرافیک است. هرچه زودتر بتوانید تولید اینفوگرافیک را شروع کنید ، بهتر است. بیش از 10 دلیل برای ادغام عناصر بصری با برنامه های بازاریابی وجود دارد. یکی از دلایل این است که محتوای بصری می تواند 93٪ از کل ارتباطات انسانی را به خود اختصاص دهد. مغز انسان همچنین عناصر بصری را 60 هزار برابر سریعتر از متن پردازش می کند.
اگر آماده استفاده از اینفوگرافیک در ایجاد ترافیک طبیعی و رتبه بندی بالا هستید ، به دنبال مقالات مفید در این زمینه باشید.
پست هایی که در آنها موارد مهم و برتر ارائه می شود ، مورد استقبال خوانندگان قرار می گیرد. چنین پست هایی می توانند میزان بازدید موتور جستجو را افزایش دهند ، خصوصاً اگر در عمق نوشته شده باشند و از حقایق برای اثبات مطلب استفاده کنند.
وقتی تصاویر ، فیلم ها و اسلایدها را به پست خود اضافه می کنید ؛ شما قادر خواهید بود 40٪ از مخاطبان خود را بر اساس اهداف خود پاسخ دهید. هنگام تهیه لیستی از موارد مهم ، باید برای هر مورد یک عدد (مخصوصاً اعداد فرد) تهیه کنید.
گاردین برای تعیین اینکه آیا افراد اعداد فرد و زوج را ترجیح می دهند ، یک نظرسنجی از 44000 شرکت کننده انجام داد. نتایج این بررسی نشان می دهد که عدد 7 مشخص است. حتی در سایر کشورها مانند چین ، بیشتر مردم بر این باورند که تعداد فردی هوشمند یا حتی آسمانی است.
این افراد معتقدند که خوشبختی پشت سر اعداد فردی است. بنابراین قبل از نوشتن لیستی از بهترین ها ، به شماره های شخصی که می تواند توجه خواننده را به خود جلب کند ، فکر کنید. طبق یافته های Harp Social ، اعداد فرد بهتر از اعداد زوج عمل می کنند. بنابراین از شماره های فرد در پست خود استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.
جستجوی موضوعات مشابه را فراموش نکنید. شما می توانید لیست خود را تهیه کنید اما باید مطمئن شوید که مقاله و پست شما استثنایی است و با سایر مقالات متفاوت است.
برای درک میل و طرز فکر کاربران می توانید به سادگی SEO خود را با دسته بندی کلمات کلیدی خود بهبود بخشید.
بله ، کلمات کلیدی هنوز به سایت شما مرتبط هستند ، اما شما باید فراتر از اینها بروید زیرا الگوریتم Hamming oard گوگل به راحتی می تواند ارتباط و اعتبار یک صفحه از سایت را تشخیص دهد. بخاطر داشته باشید که هرگونه پیشرفت Google در الگوریتم های خود به کاربران کمک می کند تا راحت تر آنچه را که می خواهند پیدا کنند.
قصد کلمات کلیدی یا قصد کاربران یکی از 4 ستون اصلی در تحقیقات موثر کلمات کلیدی است.
این بسیار مهم است که کاربر از کلمات کلیدی استفاده می کند. طبق یافته های Search Engine Land ، کاربر اساساً به دنبال انجام کاری است ، کاربر می خواهد در مورد یک موضوع اطلاعاتی بدست آورد یا به جایی برود یا کاری (یا هر سه مورد) انجام دهد.
اگر محصول یا خدمتی را می فروشید ، به خاطر داشته باشید که کلمات کلیدی با پیشوند یا پسوند “خرید” بیشترین جستجو را در بین کاربران دارند.
وقتی قصد کاربر در نوشتن متن خود را علاوه بر کلمات کلیدی در نظر بگیرید ، نتیجه بهتری خواهید گرفت. به عنوان مثال ، هنگام جستجوی برنامه های کاهش وزن ، Google از بسیاری از عوامل رتبه بندی برای یافتن محتوای مرتبط ، عمیق و مفید استفاده می کند.
وقتی محتوا را برای کلمات کلیدی خود ایجاد می کنید ، می توانید آن را در لیست برتر قرار دهید. به عنوان مثال ، “بررسی خواننده آمازون”:
سه مورد از بهترین بررسی ها و بررسی های خوانندگان آمازون
بهترین بررسی ها در مورد خواننده الکترونیکی آمازون
به این ترتیب ، کاربران می توانند تفاوت بین دستگاه های مطالعه را درک کرده و خریدهای هوشمندانه انجام دهند. به عنوان مثال جستجوی خواننده Amazon Kindle Paperwhite یک جستجوی بسیار دقیق تر و تخصصی است. مطمئناً شخصی که این عبارت را جستجو می کند ، تنوع محصولات خواننده را می داند و محصول خود را انتخاب کرده است. عنوان مقاله های شما ممکن است مشابه عناوین زیر باشد:
بررسی خواننده آمازون Kindle Paperwhite: پنج ویژگی برجسته
چگونه یک جعبه کاغذی خوان آمازون بخریم؟ بررسی ها و رتبه بندی ها
از کجا می توانم یک خواننده لوازم خانگی آمازون کیندل تهیه کنم؟ بررسی ها و تخفیف ها
همانطور که می دانید ، SlideShare.net یک غول بازاریابی محتوا است. این سایت یکی از محبوب ترین و معتبرترین سایت های اینترنتی است. اسلایدشایر از قدرت YouTube و PowerPoint برای ارزش گذاری محتوای شما استفاده می کند.
با وجود به روزرسانی الگوریتم گوگل ، نمایش اسلاید همچنان قدرتمند است و تأثیر آن همچنان رو به رشد است. اگر می توانید از این اسلایدها در محتوای خود استفاده کنید ، با استفاده از نمایش اسلایدها می توانید از موتورهای جستجو ترافیک زیادی کسب کنید.
از آنجا که مغز انسان اطلاعات بصری را 60 هزار برابر سریعتر از متن ساده پردازش می کند ، می توانید با اسلایدهای با کیفیت کاربران را تحت تأثیر قرار دهید. یکی از سایت هایی که به خوبی از این گزینه استفاده کرده است ، سایت Traffic Generation Cafe است. آنا هافمن ، مدیر وب سایت این وب سایت ، به خوبی می داند که چگونه با استفاده از عناصر چندرسانه ای ارزش پست های خود را افزایش دهد و همچنین بازدید بیشتری داشته باشد.
او پس از ایجاد نه نمایش اسلاید و ارسال آنها در پست های وبلاگ خود ، به نتایج جالبی رسیده است:
بازدیدکنندگان را در مدت 30 روز از 0 به 243000 بازدید کننده افزایش دهید
Google Home را به سایت خود اختصاص دهید
برای وبلاگ خود 14000 کلیک دریافت کنید
بیش از 400 طرفدار در فیس بوک کسب کنید
می توانید از نمایش اسلاید برای اهداف مختلف استفاده کنید:
ترافیک هدفمند دریافت کنید
رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو را بهبود ببخشید
لیست های ایمیل ایجاد کنید
روند نام تجاری را بهبود ببخشید
شبکه آنلاین خود را رشد دهید
حال تمام مزایای ذکر شده در یک قسمت از مطالب را تصور کنید. با قرار دادن این اسلایدها در داخل محتوا ، متفاوت از رقبای خود خواهید بود. گوگل همچنین به شما برای سخت کوشی پاداش می دهد. برای درج اسلایدها در محتوای خود این مراحل را دنبال کنید:
مرحله 1: ابتدا به سایت SlideShare بروید. کلید واژه خود را وارد کنید تا با پرونده های مربوطه آشنا شوید.
مرحله 2: پرونده مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید. مطالب آن را با دقت بخوانید.
مرحله 3: کد ویژه را کپی کرده و در پست خود جای گذاری کنید.
اهمیت این موضوع را نمی توان به سادگی بیان کرد. استفاده از بک لینک های معتبر و قوی امکان دریافت ترافیک را تا 214٪ افزایش می دهد.
می توانید به سایت های معتبر پیوند دهید ، بازدید زیادی برای آنها بفرستید و بازدید طبیعی خود را بهبود ببخشید. باید بدانید که لینک مستقیم یا غیرمستقیم به سایت های معتبر باعث بهبود وضعیت برند شما می شود.
فراموش نکنید که سایت شما برای چه کاری طراحی شده است. هدف نهایی شما اتصال صفحات وب به یکدیگر و همچنین کمک به کاربران در یافتن محتوای مفید است. این دقیقاً دلیل بوجود آمدن گوگل است.
یکی از معتبرترین سایت هایی که برای هر کلمه کلیدی رتبه بندی می کند ویکی پدیا است. این سایت به خوبی از اهمیت سئو داخلی مانند پیوندهای داخلی و پیوند معتبر آگاه است. پیوند به صفحات داخلی سایت وقتی شروع به پیوند دادن به سایت های معتبر کنید ، مثر خواهد بود. این دقیقاً همان چیزی است که ویکی پدیا را از سایر سایت ها متمایز می کند و به موفقیت بزرگی دست یافته است.
به طور خلاصه ، پس از شروع فرآیند لینک دهی به سایت های معتبر و مرتبط ، به طور طبیعی می توانید پیوندهایی به سایت خود دریافت کنید. افراد دیگر به تدریج به شما لینک می دهند ، محتوای شما را به اشتراک می گذارند و حتی آدرس سایت شما را در لیست ایمیل خود منتشر می کنند.
به روزرسانی محتوای موجود یکی از محبوب ترین روش ها در استراتژی محتوا است که به افزایش بازدید و بهبود رتبه سایت کمک می کند. در این حالت ، محتوای موجود در سایت معمولاً به روز می شود تا استفاده از آن برای کاربران آسان تر و بهتر باشد. با این روش ، برایان دین ، بنیانگذار acklinko ، توانسته است نرخ تبدیل سایت خود را از 0.54 به 4.82 درصد افزایش دهد.
هنگامی که محتوای خود را به روز می کنید ، Google با افزایش میزان تعامل با محتوای موجود ، به آن توجه خواهد کرد. اگر آماده استفاده از این استراتژی هستید ، این مراحل را دنبال کنید:
مرحله شماره 1- کشف هدف شما هیچ ایده ای “خوب” در Google وجود ندارد. کلمه کلیدی مورد نظر خود را در Google وارد کنید و سپس تاریخ را اضافه کنید ، به عنوان مثال “Social Media Marketing 2010”.
نتایج را تحلیل کنید. اگر محتوای جالبی پیدا کردید که نیاز به بازنویسی دارد ، آن را یادداشت کنید. به عنوان مثال ، وب سایت Social Media Examiner وجود دارد که 6 سال پیش منتشر شد اما در آن زمان محبوب بود. با وجود تمام تغییراتی که در زمینه شبکه های اجتماعی و سئو ایجاد شده است ، می توانید متناسب با نیاز امروز مطالب موجود را بازنویسی و به روز کنید.
مرحله 2: به دنبال اطلاعاتی باشید که در حال حاضر مفید هستند. هنگامی که محتوای قدیمی را پیدا کردید ، مرحله بعدی تحقیق در مورد اطلاعات آن و تأمین نیازهای امروز است. این اطلاعات به شما کمک می کند تا محتوای خود را ارتقا داده و به روز کنید.
به عنوان مثال ، در گذشته ، قرار گرفتن در میان 10 Google برتر کار دشواری نبود ، فقط باید روی چند کلمه کلیدی مانور می دادیم. این دقیقاً تفاوت بین SEO در گذشته و اکنون است. این اختلاف روز به روز در حال افزایش است.
اگر می خواهید مقاله ای در مورد “تحقیق در مورد کلمات کلیدی” بنویسید ، بهتر است بدانید آخرین به روزرسانی الگوریتم Google چه زمانی است و چه زمانی بروزرسانی بعدی انجام می شود. تقریباً 69٪ از SEO مدرن مربوط به نرخ تبدیل کاربر به مشتری است.
مثال 1: برای دریافت آخرین اطلاعات در مورد موضوع خود از Google استفاده کنید. ابتدا کلمه کلیدی مورد نظر خود را تایپ کرده و در پایان سال و ماه آن را اضافه کنید. به عنوان مثال ، عبارت Google Panda December 2014 را تایپ کنید.
در تصویر بالا می توانید آخرین اطلاعات مربوط به Panda و الگوریتم های دیگر را بدست آورید. رشته شما مهم نیست ، شما همیشه می توانید یک مقاله قدیمی پیدا کنید و آن را بهبود ببخشید.
مثال 2: روش م Anotherثر دیگر برای به دست آوردن آخرین اطلاعات در مورد موضوعات در زمینه خود ، استفاده از سایت آمازون است. شما باید بدانید که نویسندگان در سال های اخیر (یا حتی ماه ها) در مورد موضوع شما چه چیزهایی منتشر کرده اند.
خوب ، فرض کنید می خواهید مقاله ای در مورد اتوماسیون بازاریابی بنویسید. مطمئناً ، شما می خواهید محتوای شما مانند آتش سوزی گسترده شود ، بازدید زیادی داشته باشد و رتبه بندی سایت خود را بهبود ببخشد.
برای این کار ، به سایت آمازون بروید و عنوان خود را با 2015 تایپ کنید (به عنوان مثال ، اتوماسیون بازاریابی 2015). موتور جستجوی آمازون هزاران کتاب با موضوع انتخابی شما ارائه می دهد.
اکنون بر روی کتاب مورد نظر کلیک کنید. هدف شما خواندن لیست کتاب و معرفی آن است. نیازی به صرف هزینه نیست.
گام بعدی ایده گرفتن از محتوای موجود است. این نیز بسیار ساده است. فقط نسخه پیش نمایش کتاب را انتخاب کنید.
این یکی از بهترین روش ها برای نوشتن محتوای عمیق برای به دست آوردن بازدید است. نگران طولانی بودن مطالب خود نباشید. سایت serpIQ بیش از 20000 نتیجه موتور جستجو را تحلیل کرده است. این یافته ها نشان می دهد صفحاتی که در نتایج Google رتبه خوبی دارند بیش از 2000 کلمه محتوا دارند.
همانطور که می دانید وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه ها برای جلب مشتری آنلاین است. طبق مطالعات HubSpot ، وبلاگ نویسی فعال کسب و کار 6.9 برابر بیشتر از سایر روش ها بازدید می کند.
هنگامی که شما به طور مداوم محتوای مفید را در وبلاگ یا وب سایت خود منتشر می کنید ، مردم آن را به اشتراک می گذارند و برای خواندن آن وقت می گذارند. این دقیقاً تعاملی است که دارندگان سایت به دنبال آن هستند. Google همچنین بازدید از سایت را پیگیری می کند.
اگر به استراتژی محتوای خود پایبند باشید ، پس از مدتی مکان خوبی در رتبه بندی گوگل برای کلمات کلیدی طولانی (دم طولانی) پیدا خواهید کرد و این به لینک سازی بستگی ندارد.
مرحله 3: عنوان و عنوان مناسب را انتخاب کنید. هنگام به روزرسانی و به روزرسانی محتوا ، عناوین جالب را بنویسید. این اطمینان می دهد که کاربران بر روی محتوای شما کلیک می کنند ، مقدمه را می خوانند ، در صفحه می مانند و در نهایت در خبرنامه شما مشترک می شوند.
یکی از مهمترین قسمتهایی که باید هنگام نوشتن محتوا مورد توجه قرار گیرد عنوان است. یک نظرسنجی نشان می دهد که 80٪ از افراد عنوان را ابتدا می خوانند و 20٪ از افراد کل مقاله را در ابتدا می خوانند (ما در گذشته در مورد چگونگی درست نوشتن یک پست وبلاگ خوب منتشر کرده ایم).
Upworthy همچنین دریافت که عناوین مرتبط و جذاب 16٪ ترافیک بیشتری ایجاد می کنند. وقتی می خواهید عناوین جالب و مفیدی بنویسید ، موارد زیر را در نظر بگیرید:
عنوان شما نباید کمتر از 55 حرف باشد.
در عنوان خود از اعداد نیز استفاده کنید. افزودن اعداد به عناوین می تواند 36٪ کلیک بیشتر ایجاد کند.
کلمه کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی را در عنوان پست خود ذکر کنید.
قبل از استفاده از کلیدواژه ، هدف و هدف آن را بفهمید.
به عنوان مثال ، عبارت “از کجا می توان Kindle Fire را بصورت آنلاین خریداری کرد؟”
فقط یک دلیل برای جستجوی این کلمه کلیدی وجود دارد. افرادی که این اصطلاح را جستجو می کنند می خواهند کالایی را بصورت آنلاین و نه حضوری خریداری کنند.
مثال دیگر “عبارت بررسی دوربین ضد آب DSLR” است.
این کاربران همچنین به دنبال تفاوت در دوربین های ضد آب DSLR هستند. این کاربران بلافاصله محصول را خریداری نمی کنند زیرا هنوز انتخاب خود را انجام نداده اند.
یک عنوان معنادار بهتر از یک عنوان قابل توجه است. به عنوان مثال ، مقاله ای با عنوان “چگونه یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنیم” بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به مقاله ای با عنوان “چگونه از فروشگاه خود میلیون ها دلار کسب کنیم؟” دارد.
برای انتخاب عنوان ، سعی کنید “شناخته شده و فعال” را بنویسید ، نه “ناشناخته و شی”. به عنوان مثال عنوان “چگونه در مدت 30 روز بازدید بیشتری به سایت داشته باشیم؟” بهتر از عنوان “دریافت ترافیک طبیعی از طریق محتوا در مدت 30 روز” است.
با داشتن عناوین مناسب و محتوای جذاب ، می توانید از طریق موتورهای جستجو ترافیک ثابت داشته باشید. روی بهینه سازی محتوا تمرکز کنید تا مردم آن را دوست داشته باشند. با کاربران خود مشکلی را حل کنید و به ربات Google کمک کنید تا محتوای شما را به راحتی پیدا کند.
بهبود رتبه بندی گوگل ممکن است بدون استفاده از پیوندها آسان نباشد ، خصوصاً اگر پیوندها را زیاد ارزیابی می کنید ، اما کاملاً امکان پذیر است. اگر بتوانید برخی از استراتژی های ذکر شده در این مقاله را به درستی به کار گیرید ، افزایش قابل توجهی در ترافیک طبیعی خود مشاهده خواهید کرد ، به ویژه اگر کاربران را درگیر فعالیت های سایت خود کنید. در این حالت شما قادر خواهید بود نرخ پرش خود را کاهش داده و سرعت سایت خود را افزایش دهید.
اگر این مقاله تا حدی به شما کمک کرد ، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آنها نیز بتوانند از مطالب استفاده کنند. همچنین ، اگر فکر می کنید در این مقاله نکته ای را از دست داده ایم ، خوشحال می شویم به شما یادآوری کنیم. ما از ایده های شما عزیزان با آغوش باز استفاده می کنیم و در صورت امکان آنها را به کار می گیریم.