در این مقاله ، من می خواهم راهی برای رشد تجارت و داشتن مشتری بیشتر به شما نشان دهم. اشاره های ویژه برای ثروتمند شدن یا رونق بخشیدن به تجارت و جذب مشتری بیشتر. البته ، بگذارید از این به بعد به شما بگویم: آنچه در زیر می آید فقط قابل خواندن نیست. شما باید به آنها عمل کنید. در حقیقت ، نقل قول هایی که در ادامه می خوانید مانند یک نقشه راه هستند که به شما کمک می کند در مسیر صحیحی برای افزایش فروش کسب و کار و ثروت بیشتر خود قرار بگیرید.
(ضمناً ، اگر من به قول خود وفادار بودم و از آن خوشتان آمد ، حتماً نظرات خود را با ما در میان بگذارید و نظر خود را در مورد مشاغل ما بگویید.)
حالا قبل از شروع ، بگذارید داستان نوشتن این مقاله را برای شما بازگو کنم.
مخاطبان اصلی ما در این وبلاگ شرکت ها هستند و البته ما باید مقالاتی را که به دنبال آن هستند در اینترنت بنویسیم. اما چگونه می توان فهمید که افراد در اینترنت به دنبال چه چیزی هستند؟
من مطمئن هستم که پاسخ این سوال برای شما جالب است: Google این اطلاعات را به ما می دهد.
گوگل به ما می گوید که هر عبارت ، به طور متوسط ، چندین بار در ماه جستجو می شود. با کمک این آمارها است که می توانیم درباره موضوع مقاله هایی که برای نوشتن مناسب هستند تصمیم بگیریم.
(اگر شما هم می خواهید ببینید که چند نفر کار شما را در گوگل انجام می دهند ، پیشنهاد می کنم به سایت www.kwfinder.com مراجعه کرده و عبارتی مربوط به کار خود را وارد کنید.)
جالب است بدانید که این تحقیق کلید واژه نامیده می شود. اگر می خواهید دانش خود را در این زمینه افزایش دهید و فروش خود را افزایش دهید ، فیلم زیر را از دست ندهید.
به نظر ما ، نقشه گنج تجارت شما در تحقیقات کلمات کلیدی نهفته است. در نتیجه ، حتماً از صفحه “دوره کلمات کلیدی” ما بازدید کرده و عناوین خود را مرور کنید.
همانطور که گفتم ، ما به Google Stats رفتیم تا ببینیم آنها چه عباراتی را جستجو کرده اند و در همان زمان ، الگوی جالبی را مشاهده کردیم. درست است که جستجو برای خواندن مقالات بازاریابی ، روش های علمی برای افزایش فروش و غیره کم نیست اما بخش مهمی از جستجوهای تجاری در نماز انجام می شود. آنها همچنین دعا و التماس برای رونق بازار و فروش بیشتر هستند …
برای اینکه بتوانید در مورد میزان جستجوی این کلمات کلیدی ایده بگیرید ، در اینجا جدول برخی از آنها به همراه تعداد جستجوهای ماهانه برای هر کدام آورده شده است:
میانگین مدت جستجو ماهانه
دعای رزق و روزی 390
یک طلسم بسیار قوی برای ثروتمند شدن 320
دعای رزق و روزی 210
دعا برای پولدار شدن 210
حرز معاش فراوان 170
170 سریع بخوانید
170. دعای رزق و روزی
170
90. طلسم ثروت و قدرت
90. دعا برای مشتری های بیشتر
دعای جذب مشتری 70
طلسم برای جلب مشتری 50
برای جذب مشتری دعا کنید 50
دعا برای فروش کالا 40
دعای فروش کالا 40
برای رونق تجارت دعا کنید 40
دعای سریع غنی 40
دعای برکت فروشگاه 50
بهترین ذکر برای ثروتمند شدن 70
نماز 40 روزه
دعا برای افزایش معیشت 30
دعا برای افزایش معاش مغازه 20
بهترین دعا برای پولدار شدن 10
دعا برای پولدار شدن 10
برای جذب مشتری بیشتر دعا کنید 10
و به همین دلیل تصمیم گرفتم این مقاله را بنویسم.
فقط یک دعا وجود دارد که وضعیت ما را بهبود می بخشد. این نماز و عبادت است که در کار است. در حقیقت هیچ دعا و طلسمی وجود ندارد که بتواند من و شما را نجات دهد. مگر اینکه بخواهیم خودمان را تحت فشار قرار دهیم.
در حقیقت ، رمز موفقیت در فراموش کردن میانبرها و درک این نکته است که ما باید یک بار راه سخت را طی کنیم.
کاش ما با دعا موفق شویم یا با طلسم ثروتمند شویم فایده ای ندارد مگر اینکه لحظه ای مثل یک مسکن ما را آرام کند. تغییر نخواهد کرد از آن بدتر ، حتی ما را هدف کلاهبرداری قرار می دهد. و در پایان ، آنچه داریم از دست می رود. بنابراین ، ما باید تغییر واقعی در وضعیت فعلی ایجاد کنیم و فقط قرص مصرف نکنیم.
آغاز مسیر واقعاً ساده است: بپذیرید که هیچ راهی آسان وجود ندارد و باید کمی بیشتر کار کنید. بپذیرید که فقط کار و تلاش می تواند من و شما را نجات دهد. و امروز شروع می شود ، همین الان. (و حتی به دیگران در شروع کار کمک کنید).
بخاطر داشته باشید که اگرچه مردم با اعتماد به خدا برای افزایش معاش خود مشکلی ندارند. اما اینکه مردم به این راضی باشند و به دنبال یک راه حل سریع و آسان برای ثروتمند شدن باشند ، بدون اینکه زیاد به فکر خودشان باشند ، نشانه چندان مطلوبی از وضعیت کشور و نوع دید ما ایرانی ها نیست. چیزها فراموش نکنیم که نمی توانیم از وضعیت موجود ناراضی باشیم ، مگر اینکه برای بهبود آن کاری انجام داده باشیم.
آره! ایده تنبلی ما را به جایی نمی رساند. باید بلند شویم روی پاهای خود بایستید و به دیگران کمک کنید تا بعد از قوی شدن پاهای ما بلند شوند. ما این را مدیون خودمان هستیم ، این را مدیون خانواده هایمان هستیم ، این را مدیون شهر ، کشور و دنیای خود هستیم.
(قبل از ادامه ، چند ثانیه به آن فکر کنید. آیا این تنبلی را در جامعه خود نمی بینید؟ آیا وضعیت مشابهی را در جریانات مرتبط با تفکر مثبت نمی بینید؟ یعنی جایی که تفکر دقیق و دقیق جای خود را می گیرد فکر کنید. مثبت کم عمق.)
خوب ، اکنون که به این مرحله رسیده ایم ، پیشنهاد می کنیم فیلم زیر را تماشا کنید و سپس ادامه مقاله را بخوانید.
از این گذشته ، چرا ما برای بهبود وضعیت مالی خود فقط باید به خدا وابسته باشیم؟ مگر اینکه آیه خود خدا به ما بگوید که اگر کاری برای خود انجام ندهیم ، خدا کاری برای ما نخواهد کرد. یا همان کلمه ای که از زبان همه ما گفته می شود از خدا دور شوید ، خدا را شکر کنید.
نتیجه نهایی: هیچ فرد منصفی و متعادل وجود ندارد که بتواند یک شبه به ثروت دست یابد (مگر به طور تصادفی). هیچ مشاغلی وجود ندارد که بتواند بدون اختصاص وقت و تلاش به ثبات و درآمد خوب برسد. بدون تلاش هیچ چیز خوبی انجام نمی شود. این درسی است که ما خودمان از ابتدای این وب سایت تا به امروز آموخته ایم.
برای کمک به شما ، حتی اگر کم باشد ، می خواهم سه نکته اساسی را به شما نشان دهم که می تواند فروش و درآمد شما را بهبود بخشد.
همانطور که گفتم ، سه کار وجود دارد که یک تجارت می تواند برای افزایش فروش و حتی دستیابی به ثبات درآمد خود انجام دهد. به خاطر داشته باشید که هر سه مورد برای کسب و کار شما ضروری هستند و با هم می توانند مانند یک معجزه تجارت شما را متحول کنند.
اولین و مهمترین سوال این است که شرکت شما چه چیزهایی را ارائه می دهد و از طریق آن درآمدزایی می کند. بنابراین بزرگترین چالش شما ، به ویژه در ابتدای کار ، ارائه یک محصول (یا خدمات) عالی است.
برای بهبود آنچه ارائه می دهید ، وقت بگذارید ، فکر کنید ، آزمایش کنید و خلاقیت کنید. این مهم است که شما مخاطب و نیازهای او را به خوبی بشناسید و تجربه استفاده از محصول شما یک تجربه دلپذیر و حتی عالی برای آنها باشد.
هرگز جزو آن دسته از فروشندگانی نباشید که قول می دهند با هزار قول خرید کالای بد شما ، مشتری شما را راضی کنند. درعوض ، فکر خود را به سمت چیزهای ریز زندگی معطوف کنید ، تا بتوانید با اطمینان صحبت کنید.
هر چقدر محصول شما خوب باشد ، مشتری هرگز تمایلی به استفاده از آن نخواهد داشت تا زمانی که آن را درک کند. بنابراین لازم است که شما مطالب یا توضیحات لازم را ارائه دهید تا مخاطبان از محصول شما آگاهی کامل داشته باشند.
به مشتری خود بگویید که محصول شما چه چیزی را حل می کند ، چه ویژگی هایی دارد و چرا آن را توصیه می کنید.
هنگام ارائه محصول خود ، بیشتر در مورد ارزش آن صحبت کنید تا در مورد قیمت آن.
و البته فقط محصول خود را معرفی نکنید. اما همچنین اطلاعات مفیدی را در زمینه کاری خود به مشتری ارائه دهید و به او کمک کنید تا تصمیم آگاهانه ای بگیرد. اطمینان حاصل کنید که از وقت و تلاش شما قدردانی شده است.
در یک کلام: یک نمایش عالی از محصول خود داشته باشید.
اگر می خواهید آموزش و معرفی خود را بهبود ببخشید ، پیشنهاد می کنم به هیچ وجه فیلم سخنرانی سیمون سینک درباره رویکرد تجارت را از دست ندهید:
این مطلب ادامه دارد … .