آموزش بازاریابی دیجیتال

آذر ۲۷, ۱۴۰۰
بازاریابی دهان به دهان

بازاریابی دهان به دهان چیست و چگونه در آن موفق شویم؟

همه ما وقتی اسم Word Of Mouth Marketing (WOM) را می شنویم داستان چهل کلاغ کلاغ را می شنویم. البته این کلاغ نیست. چهل کلاغ نوعی […]
آذر ۲۱, ۱۴۰۰
بازاریابی چیست؟

بازاریابی چیست؟ تعریف مارکتینگ از نگاه 15 متخصص

واژه بازاریابی چنان در زندگی روزمره ما ریشه دوانده است که دیگر ممکن است دیگر این سوال را نپرسیم: "بازاریابی چیست؟" در نگاه اول ، باید مسخره باشد: "خوب بازاریابی بازاریابی دیگری است. این سوال چیست؟" اما اگر نگاهی دقیق به موضوع بیندازیم ، در می یابیم که ارائه تعریف دقیق از مفهوم بازاریابی کار آسانی نیست. چگونه واقعاً می توان گفت که کدام یک از فعالیت های تجاری بازاریابی است و کدام یک نیست؟
آذر ۱۵, ۱۴۰۰
بازاریابی اجازه‌ای

بازاریابی اجازه‌ای چیست؟ تاثیر بیشتر تبلیغات با کسب اجازه از مشتری

اصول بازاریابی تاکنون در ایران اهمیت چندانی نداشته است. معمولاً بازاریاب ها از روش های قدیمی و غیر علمی تبلیغات استفاده می کنند و تلاش زیادی برای استفاده از دانش روز در این زمینه نمی کنند. مونه ای از این اصول بازاریابی که سالهاست در سراسر دنیا وجود دارد و تأثیر مثبت آن بر بسیاری از مشاغل خارجی قابل مشاهده است ، کسب اجازه از مخاطبان قبل از بازاریابی است. این ایده جالب ابتدا توسط بازاریابی به نام ست گودین مطرح شد که آن را بازاریابی مجاز نامید. در مقابل ، گادین شکل دیگری از بازاریابی را به نام بازاریابی متناوب معرفی کرد.
آذر ۹, ۱۴۰۰
ایده پردازی در بازاریابی محتوا

ایده پردازی در بازاریابی محتوا

داشتن یک ایده عالی مهمترین قسمت در یک کمپین یا پروژه بازاریابی محتوا است. علاقه به ایده شما را در تولید آن ثابت می کند. هیجان تولید محتوا برای یک ایده خوب چیزی است که این فرآیند را برای شما به یک ماجراجویی تبدیل می کند و باعث می شود مخاطب شما بخواهد محتوای شما را بارها و بارها به اشتراک بگذارد.
آذر ۳, ۱۴۰۰
بروزرسانی محتوای قدیمی

آیا باید محتوای قدیمی خود را بروزرسانی کنید؟

بسیاری از مطالب شما تاریخ انقضا ندارند. حتی پس از یک سال می توانید مطالب قدیمی خود را مجددا منتشر کنید و مطمئن باشید که خواندن آنها برای کاربران مفید خواهد بود. اما اگر دوباره در این مورد به اشتراک نگذارید یا در مورد آن صحبت نکنید ، تعداد کمی از افراد در مورد آن اطلاعات خواهند داشت. برای پاک کردن فراموشی محتوای قدیمی خود ، می توانید با افزودن نکات جدید آن را به روز کنید. اما سوال این است که ، چه راهکار هوشمندانه ای باید استفاده کنید تا مخاطب شما از بازنشر اخبار و مقالات قدیمی شما خسته نشود؟ در این مقاله ، ما قصد داریم روش های مختلف بازنشر مطالب قدیمی را توضیح دهیم. پس با ما باشید
آبان ۲۷, ۱۴۰۰
بازاریابی محتوا

آیا بازاریابی محتوا به تجارت من کمک می کند؟

مطمئناً اگر نام بازاریابی محتوا را شنیده اید و ایده کوتاهی در مورد آن دارید ، سوالی که به ذهن شما خطور می کند این است که "آیا بازاریابی محتوا به تجارت من کمک می کند؟" قبل از پرداختن به جزئیات پاسخ این سال ، نکته مهمی وجود دارد که باید درباره آن صحبت کنیم.
آبان ۲۱, ۱۴۰۰
ضروت انجام سئو

آیا انجام سئو ضروری است؟

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو موضوعی است که امروزه در زمینه بازاریابی دیجیتال مورد بحث قرار گرفته است. به همین دلیل بسیاری از افرادی که تازه وارد بازاریابی موتور جستجو می شوند با این سوال روبرو می شوند. آیا SEO یک نیاز و ابزار بازاریابی جدید است یا اینکه هزینه بازگشت سرمایه را تعیین می کند؟ برای این سوال ، باید بگویم که هر دو وجود دارد!
آبان ۱۵, ۱۴۰۰
اهمیت کیفیت محتوا در سئو

اهمیت تولید محتوای با کیفیت در سئو

نوشتاری دارد. کمی صادق باشیم. همچنین می دانید که خواندن اکثر وبلاگ ها دشوار است و هیچ اطلاعات آموزنده ، سرگرم کننده یا الهام بخشی به بازدیدکنندگان ارائه نمی دهد. مطمئناً ، هیچ کس نمی تواند مانند همینگوی بنویسد ، اما این دلیلی نیست که سعی نکنید مقاله جالب و خواندنی بنویسید. در این مقاله ، ما قصد داریم به شما بگوییم که چرا مقالات وب سایت شما باید به خوبی ساختار یافته و روان نوشته شوند.
آبان ۹, ۱۴۰۰
بهینه سازی متن برای تبلیغات کلیکی

آموزش بهینه سازی متن برای تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل یکی از بهترین و موثرترین روش های تبلیغات آنلاین است. اما استفاده از متن غیربهینه می تواند به عملکرد تبلیغات شما آسیب برساند و هزینه شما را هدر دهد.

وقتی کاربری کلمه کلیدی مرتبط با موضوع وب سایت شما (و البته تبلیغات شما در Google) را جستجو می کند ، در نگاه اول به شما نمای کلی از تبلیغات شما می دهد. اینکه این کاربر روی آگهی شما کلیک کند یا نه ، به میزان جذب کاربر به محتوای آگهی شما بستگی دارد.