آموزش بازاریابی دیجیتال

آبان ۳, ۱۴۰۰
رپورتاژ آگهی چیست؟

اصلاً رپورتاژ آگهی چیست؟

کاربران اینترنت هر روز با تعداد زیادی تبلیغات روبرو می شوند. تبلیغاتی که غالباً نقش آزار دهنده ای دارند (بنرهای لرزان ، پنجره های بازشو که به طور ناگهانی در وسط صفحه باز می شوند و غیره) ، با گذشت زمان ، یاد گرفتیم که آنها را نادیده بگیریم ؛ بنابراین دیگر مانند گذشته کارآیی ندارند. با توجه به این نکته ، شرکت ها به روش های تبلیغاتی جدیدی نیاز دارند تا توجه از دست رفته خود را به راحتی بازیابی کنند. در هیاهوی دنیای بازاریابی ، تبلیغاتی به نام Advertising Reporting وجود دارد ، امروزه بسیاری از شرکت ها ، به ویژه شرکت های آنلاین ، از آن برای بهبود تجارت خود استفاده می کنند.
مهر ۲۷, ۱۴۰۰
استراتژی محتوا

استراتژی محتوا چیست؟

خوب ، پس سرانجام تصمیم گرفتید از بازاریابی محتوا برای تجارت خود استفاده کنید. عالی! قبل از شروع نوشتن در مورد ریزه کاری های شغلی خود ، برای اینکه تلاش خود را به بهترین نتیجه ممکن برسانید ، بهتر است استراتژی محتوای خود را در مدت زمان کوتاه سازماندهی و برنامه ریزی کنید. خواندن این مقاله به شما کمک می کند تا استراتژی محتوای خود را درست دریافت کنید.
مهر ۲۱, ۱۴۰۰
پرسش از آژانس تبلیغات گوگل

از یک آژانس تبلیغات گوگل چه سوالاتی بپرسیم؟

یکی از دلایلی که تصمیم می گیرید با یک شرکت تبلیغاتی گوگل شریک شوید نیاز شما برای رسیدن به اهداف و نتایج خاصی است که خودتان نمی توانید به آنها برسید. اهدافی که دستیابی آنها به زمان زیادی طول می کشد یا دستیابی به آنها در شرایط عادی غیرممکن است. با این حال ، قبل از شروع باید از خود بپرسید ، آیا این بهترین راه ممکن برای دستیابی به این نتایج است؟
مهر ۱۵, ۱۴۰۰
تگ مناسب برای سئو

انتخاب تگ مناسب برای سئو و کاربران

انتخاب برچسب (یا برچسب) برای پست وبلاگ می تواند دشوار باشد. در این مقاله ، اهمیت استفاده از برچسب ها و نحوه انتخاب آنها را توضیح خواهیم داد. وقتی سایتی رشد می کند ، یکی از سخت ترین کارها حفظ ساختار آن است. این ساختار باید منظم باشد تا کاربران بتوانند به راحتی آن را جستجو کنند.
مهر ۹, ۱۴۰۰
روش ها و اصطلاحات هک رشد

ابزارها و اصطلاحات هک رشد

شاید باید این فصل را به عنوان اولین فصل قرار می دادیم زیرا ابزارهای معرفی شده در این مجموعه مقالات بسیار اساسی و اساسی هستند. اصطلاحات و عبارات نیز عناصری هستند که انتقال مفاهیم یک سری مقالات درباره هک رشد را ممکن کرده اند. با این حال ، یک دلیل مهم برای حفظ این فصل به عنوان آخرین مقاله این بود که معرفی ابزارها و اصطلاحات هک رشد در ابتدا معمولاً باعث می شود مردم فکر کنند همه چیز راجع به هک رشد یاد گرفته اند. با این حال ، آنها اصلاً نمی دانند که چگونه از این ابزارها در عمل استفاده کنند. همچنین ، آنها معنای کلمات را در عمل درک نخواهند کرد.
مهر ۳, ۱۴۰۰
نکات مهم برای نوشتن ایمیل تبلیغاتی مناسب

37 نکته برای نوشتن ایمیل‌های تبلیغاتی بهتر

اگر تا به حال ایمیل تبلیغاتی ارسال کرده اید ، می دانید تنظیم یک ایمیل خوب چقدر سخت است. ممکن است مجبور شوید ایمیل خود را با دقت ویرایش کنید ، تمام جملات را چند بار مرور کنید تا مطمئن شوید که جواب می دهند و حتی زمان زیادی را برای یافتن عنوان مناسب برای آن صرف کنید. اما بعد از اینکه ایمیل خود را با نهایت اطمینان ارسال کردید ، به این آمار نگاه کنید و متوجه شوید که نتیجه مطابق انتظار شما رضایت بخش نیست و نرخ کلیک واقعا چشمگیر است.
شهریور ۲۸, ۱۴۰۰
انوع محتوا برای افزایش ورودی از گوگل

10 نوع محتوا برای افزایش ورودی از گوگل

پس از بررسی پست های وبلاگ جدید و برخی از مطالب وبلاگ های ایرانی و خارجی ، ما توانستیم لیستی از 10 نوع محتوای افزایش بازدیدکننده از گوگل را بدست آوریم.

این 10 نوع محتوا به شما کمک می کند تا تنوع محتوای وب سایت خود را افزایش دهید. تنوع محتوا کلمات کلیدی وب سایت شما را گسترش می دهد و در نتیجه باعث بهبود عملکرد وب سایت شما در نتایج جستجوی Google می شود.

شهریور ۲۲, ۱۴۰۰
باورهای غلط در تبلیغات گوگل ادوردز

10 باور غلط در تبلیغات گوگل ادوردز که باید فراموش کنید!

قبل از صحبت در مورد تصورات غلط در مورد تبلیغات Google AdWords ، بهتر است بگویید که اگر چند سال پیش در میان گروهی از بازاریاب های ورودی قرار داشتید ، می فهمید که تبلیغات Google AdWords روش محبوب زیادی برای جذب نیست. اما امروز ، این داستان کمی متفاوت است!
شهریور ۱۶, ۱۴۰۰
10 ابزار رایگان گوگل برای بازاریابان محتوا

10 ابزار رایگان و کاربردی گوگل برای بازاریابان محتوا

آیا می دانید یک بازاریاب محتوا حرفه ای هستید؟ اگر به خود فکر می کنید ، بهتر است با این 10 ابزار رایگان Google آشنا شوید. صرف نظر از تجربه شما در تولید محتوا و بازاریابی ، و صرف نظر از اینکه در گذشته به چه نتایجی رسیده اید ، می توانید از برخی راهکارها و روش ها برای بهبود قابل توجه عملکرد وب سایت خود استفاده کنید.